top of page

ניהול זה לא רק מקצוע, זו תורה בפני עצמה. כשלומדים את העקרונות להצלחתה, אפשר לעבור משלב המנהל הסטנדרטי לזה הזוכה להיחשב כמנטור לבאים אחריו

ליווי ופיתוח מנהלים

הייעוץ לארגונים מתמקד במשאב האנושי.

מהם השירותים בהם אוכל לסייע לארגונים?

  • ליווי מנהלים

  • תהליך גיוס וראיונות למועמדים מובילים, לווי בשלבי הכניסה לעבודה (כולל הכנת חוזי העבודה והתנהלות מול העובד).

  • הדרכה וליווי מנהלים בתהליכי ראיונות עבודה

  • סיוע לעובדים במשבר

ליווי מנהלים - הדילמות שעשויות לעלות אצל מנהלים

  • איך לשפר את היעילות שלי בביצוע ומול הממשקים השונים?

  • כיצד לשפר את יכולת המנהיגות וההשפעה?

  • איך לשפר את מערכות היחסים בתוך המערכת?

  • איך להגדיל את שביעות רצון הממונים?

  • איך לטפח את הצוות, הנאמנות שלו והיעילות בעבודה?

  • איך להתמודד עם הפוליטיקה הארגונית?

  • איך להישמר משחיקה ולשמר מעגלים אחרים בחיי?

  • איך להכין עצמי לתפקיד הבא?

למה הן עולות ומה החדשות הטובות

תפקיד ניהולי, דורש מיומנויות מערכתיות בנוסף ליכולות אישיות.

לא אחת אני נוכחת לראות כיצד קידום לניהול נעשה כשלב ההתפתחותי הבא של עובד טוב, כשבעצם מדובר במיומנות בפני עצמה.

ניתן לשפר מיומנויות אלה, וטיפוח מנהלים הכרחי הן לארגון והן למנהל. המנהל יוכל לשפר ביצועיו ולחוש רווחה ומשמעות בתפקידו. הארגון ירוויח בנוסף לשביעות רצון העובד, שיפור בביצועים, עליה ברווחיות, אווירת צוות טובה ומצמיחה המעודדת נאמנות והתמדה.

הדרכה וליווי מנהלים בבחירת מועמדים 

  • מה כדאי לשאול מועמד? איך לשאול? מה מותר/אסור?

  • כיצד להעריך מי האדם העומד מולנו בנוסף לבחינת היכולות המקצועיות של המועמד?

  • כיצד נעמוד על יחסיו הבינאישיים בעבודה ויכולות ההתמודדות במצבים קונפליקטואליים?

סיוע לעובדים במשבר

עובדים חווים משברים בתוך עולם העבודה ומחוצה לו.

אנו נוטים להפריד עבודה מהחיים הפרטיים, אולם יודעים כי זו הפרדה מלאכותית.

מצבים היכולים להתרחש בחיים הפרטיים או בעבודה, עלולים להשליך על תפקודו של העובד ובכך ולהשפיע על הארגון.

על ידי סיוע לעובד במצבי משבר, באמצעות מספר פגישות אישיות, ניתן מענה אנושי לממשק שבין האדם הפרטי לעבודה, ונעצים את תחושת השייכות כלפי הארגון.

אימון/סדנא לטיפוח מיומנויות חברתיות

בעידן בו מכונות מחליפות ידיים עובדות וקצב שינויים גבוה מבעבר, הולכת וגוברת החשיבות לתכונות "רכות" (גמישות, יוזמה, הסתגלות, נחישות ועוד). בהיבטים בינאישיים, ישנה משמעות כלכלית ליכולת לבלוט ולהיות נוכח, ליכולת להתחבר ולייצר קשרים, לעבוד טוב יותר מול לקוחות, בצוותים ובשיתופי פעולה, להוביל. מרמת היכולת לייצר "סמול טוק", ליכולת לדייק את המסרים, להתמודד עם קונפליקטים, לבחור את הלבוש וההופעה ומה משדרים. במספר מפגשים אישיים או בסדנא ניתן מענה לצורך חשוב זה.

אם כבר הגעתם עד לכאן, אז קראו עוד בבלוג שלי...

שירותים לארגונים
ליווי מנהלים בדילמות
מה הן החדשות הטובות
הדרכה וליווי בבחירת מועמדים
סיוע לעובדים במשבר
אימון/סדנא לטיפוח מיומנות חברתית
bottom of page